onsdag 7 februari 2018

Onsdag 7/2-2018 20:11

DAG: Jaha till natt igen och sov rätt kasst inatt igen jo igår så kom jag ur sängen till nio tiden inte till 11:30 kass natt så jag kom inte ihåg vad jag gjorde igår. Skulle ta prov och stack till 09:30 tiden och tog prov sedan hem igen. Så kassa dagar så blir allt kasst så var det igår. Kom inte ihåg när jag skrev igår. Så till ett tiden idag gick jag igång med romanen körde den idag fram till 14:30 tiden. Sedan gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med ris och såg tre serier när jag åt idag. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe idag. Så mer? Jo jag har pillat med kontot idag men jag vet inte hur man gör. Men om det tar en månad tills de svarar igen så vet i fan. Så mer? En kass dag idag men jag fick ändå gjort en del så okey dag då. Så ringde de inte igår så ingen storvinst men kanske lite ni ser idag på Twitter om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Japp jag har packat och jag är redo för att köra imonn kan bara hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja lite sen idag men jag kom igång och körde lite idag trotts kass natt. Hoppas på mer imonn.

TECKNING: Kör till söndag.

MUSIK: Ja vi får se när jag kör igen på denna punkt.

Så jag har skrivit det jag vill för idag så vi ses igen tills imonn. Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: