onsdag 14 februari 2018

Onsdag 14/2-2018 20:07

DAG: Jaha till natt igen då och en samma natt sov exakt samma som igår men idag så la jag ner allt har inte gjort nått idag. Jag kände att idag var jag seg jag kom igång idag till 10:30 men kom inte ur sängen förrän till 11:00. Så gick igång idag med en ägg frukost och bacon så en bra start på dagen idag men sedan tappade jag allt igen. Och bestämde mig för att inte göra nått idag. Så jag satte igång att se serier såg en sedan stängde jag av och gick igång med middagen. Hade idag kotletter med ris och såg en serie till idag när jag åt. Jag tar bara två nu så hoppas jag att jag sover bättre sedan med. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen och så glodde jag lite på Twitch ett tag innan jag gick igång med bloggen. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår om vinst men jag kan ändå ha vunnit lite om det är under miljonen så ringde de inte så jag hoppas på en 900000 skulle sitta fint. Ni ser idag på Twitter om det gav nått. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja packade väskan idag och jag är redo för imonn.

ROMAN: Nä inte nått idag men kanske imonn om jag sover.

TECKNING: Idag fick jag nya brevet och det är färg och jag har inte färg men jag tänkte jag skulle göra detta i datorn där har jag färg. Skall se till söndag om jag kan få igång plattan och sedan programmet och köra lite av brevet för jag har inte färg eller penslar hemma men jag har i datorn. Mer om detta till söndag.

MUISK: Nä jag hade inte lust med nått idag så jag hoppade denna punkt idag med.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: