måndag 26 februari 2018

Måndag 26/2-2018 20:11

DAG: Jaha till  natt igen då ja och en rätt okey natt trodde jag när jag vaknade till nio tiden. Kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och tabletterna sedan gick jag igång med romanen till ett tiden. Men jag sov inte bra idag även om jag kände mig rätt okey idag när jag vaknade. Hade kass rem och allt annat kasst med. Så körde romanen idag fram till 14:30 då jag la ner för dagen. Så till tre stack jag till träningen sedan hem igen. Hoppade stretchen idag och gick igång med middagen. Hade idag falu och mos gott mos men jag hade idag skivat tunt och jag körde dem tre minuter i mikron och det var inte bra. Det är okey när jag har tjockare skivor men idag nej. Det blev knaprigt och inte så gott. Så mer? Jo jag satte igång att se en film men såg inte klart för jag tappade lusten att se idag. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så mer? Jo jag vann inte nått förra veckan men denna då smäller det till det känner jag på mig eller hur? Ja. Mer? Nej kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha jag körde idag och det gick bra men sedan tappade jag farten när jag kom hem. Jag vet inte om detta är för sömn eller om jag har kassa vitaminer men jag tror inte det har med saken att göra. Det är sömn som gör att jag tappar farten så lätt.

ROMAN: Ja segt idag men jag fick ändå igång och körde ett tag så jag är nöjd med denna dagen på denna punkten.

TECKNNG: Ja kör igen till söndag om inte förr.

MUSIK: Ja vi får se tills imonn om jag sover så kör jag romanen om jag inte sover så kör jag musik. Vi får se hur natten är.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: