måndag 19 februari 2018

Måndag 19/2-2018 20:09

DAG: Jaha kass natt kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och sedan gick jag igång med romanen till ett tiden. Men det skulle jag inte gjort idag jag skulle tagit mig till läkarcentralen och gjort EKG men glömde detta idag för jag ställde inte klockan idag. Så jag hoppas att jag hinner imonn hade varit perfekt idag när jag hade tid men så klart så glömmer jag skit. Nu måste jag upp till nio imonn och sedan sticka med en gång. Idag hade de öppet till fyra men imonn stänger det till 11:30 så skit. Så och så skall jag till tandläkaren med imonn suck det man inte har i huvudet får man ha i benen. Så skrev till 14:30 idag och sedan till tre så stack jag till träningen. Sedan hem och så stretch idag äntligen och så middag. Såg en serier idag näst sista avsnittet sedan har jag inte mer att se jo jag kan se andra serier men jag vet inte om jag kommer göra det eller inte. Har ett par filmer med att se men idag blev det en serie. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så glodde jag lite på datorn. Så mer? Jo jag laddade hem ett spel idag som jag spelade lite och dog med en gång. Skall se om jag får tid att spela lite mer en dag men inte imonn. Då är det EKG och sedan till tre skall jag till tandläkaren så den dagen går åt skogen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha till idag då ja körde allt idag och sedan när jag kom hem så körde jag stretchen med. En bra dag idag.

ROMAN: Jaha körde idag även om jag inte skulle ha gjort det så gjorde jag det och det gick okey för kass natt.

TECKNING: Ja körde i söndags och jag kan säga att det är lättare att köra i datorn för det går att ta bort lager där och man kan lägga lager som man sedan kan fixa med. Och jag har inte penslar och färg så jag kör där.

MUSIK: Nä imonn blir inte nått eftersom jag missade EKG idag. Kanske till onsdag vi får se vad som händer då.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: