måndag 12 februari 2018

Måndag 12/2-2018 20:52

DAG: Jaha en rätt okey natt inte som innan men okey inatt. Kom ur sängen till 10:30 tiden idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen körde den idag fram till 14:20 tiden. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag och gick igång med middagen. Såg idag en serie när jag åt och så glodde jag på Twitch fram till nu. Ja jag glömde tiden och glodde. Så jag fick i mig en kopp kaffe med. Så mer? Nä inget mer idag en rätt okey natt till sömn även om jag inte sov som innan så var det okey. Jag hoppas det blir bättre om jag sover och inte glor på teven så mycket. Återkommer imonn.

TRÄNING: Ja gick bra idag men sedan när jag kom hem så tappade jag farten och la ner stretchen gjorde lite men inte allt.

ROMAN: Ja körde idag och det gick okey hoppas jag kan köra imonn med om det inte blir sång vill säga.

TECKNING: Ja till söndag igen.

MUSIK: Ja vi får se tills imonn om jag inte sover så kör jag om jag sover så kör jag roman.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile  Smile

Inga kommentarer: