lördag 17 februari 2018

Lördag 17/2-2018 20:15

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen sov sämre än innan inatt. Kom ur sängen till 11:30 tiden och fick i mig mackor och tabletter. Så sedan gav jag upp idag hade inte lust med nått idag så jag har inte gjort nått på hela dagen idag. Så till tre tiden gick jag igång med middagen. Hade idag pepparbiffar med pepparsås och ris och såg tre serier idag när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag. En skit dag idag och som vanligt var det en kass natt innan detta. Kan bara hoppas att jag vann lite igår ser idag och ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Då det är teckning igen mer om detta nedan och imonn.

TRÄNING: Jaha skulle ha kört idag men tappade farten och la ner gjorde lite men inte mycket så kass dag idag.

ROMAN: Japp körde inte nått idag men jag hoppas att jag sover bättre tills måndag så kör jag då.

TECKNING: Ja skall bli roligt att köra datorn imonn. Så återstår det att se hur det går sedan. Mer om detta imonn.

MUSIK: Japp till tisdag eller kanske imonn om jag hinner lyssna igen men annars till tisdag om jag inte sover.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: