tisdag 23 januari 2018

Tisdag 23/1-2018 20:24

DAG: Jaha till natt igen då ja och en ännu kassare natt inatt. Sov inatt 22 och då är det illa skall sova runt 50-70 om jag sover någorlunda bra. Fick inatt 22 rem och kom ur sängen till 10:30 tiden. Och då bestämde jag mig för att inte göra nått idag. Gick fram till 13:30 tiden då jag gick igång med spelet Nintendo Zelda Breath of the wild körde sista bossen idag och det gick bra så nu är jag klar med spelet jag har inte tagit svärds kampen men det var inte nödvändigt för att klar spelet heller. Tog först de fyra bossarna igen och sedan slut bossen ja den nya slutbossen och så fick jag motorcykeln och så tog jag nya till hästen med så nu är jag klar med detta spel. Så sedan stack jag till spelstället och la in ny rad och tog ut vinst och det var 75 inte 95 som jag sa igår det sa han idag när jag skulle lösa ut såg fel igår. Så sedan stack jag hem igen och gick igång med middagen. Hade idag karréer och pommes och såg två serier idag när jag åt. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så sedan drog jag iväg ett mess till Adobe för hjälp med webbprogrammet men jag vet inte om de har en lösning på det. Vi får se imonn. Så mer? Jo jag har sett på live spel på Twitch idag förförsta gången brukar se på Youtube men då är det inte live så jag skaffade Twitch igår. Så mer? Nä nu kommer jag inte på mer för idag ses igen imonn. TRÄNING: Japp kör igen till torsdag och till lördag med hoppas jag om jag sover vill säga hoppas på det. ROMAN: Ja körde inte idag men tills imonn hoppas jag om jag sover vill säga. TECKNING: Ja till söndag igen. MUSIK: Ja om jag sover så kör jag roman om jag inte sover så kör jag musik vi får se tills imonn. Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: