söndag 21 januari 2018

Söndag 21/1-2018 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Kom ur sängen till 11:30 tiden och fick i mig frukosten och sedan tabletterna. Så sedan till 13:30 tiden gick jag igång med dammsugningen. Så efter detta så drog jag igång med teckningen körde den fram till 15:30 tiden idag. Och så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg en film idag när jag åt. Så efter denna så fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så mer? Jo idag har jag felsökt ett fel i webbprogrammet men jag gjorde nog inte rätt tror jag får se när han svarar om det blev rätt eller inte. De förutsätter att jag kan allt och det kan jag inte så jag vet inte hur jag skall göra men hoppas att jag kan sedan vid nästa försök. Så mer? Jo jag fick inget samtal idag så ingen storvinst men kanske lite. Jag kan vinna 400000 utan att de ringer ni ser idag på Twitter om det gav nått. Jo jag vann igår 95 på eurojackpot inte illa. Så mer? En okey dag idag trotts kass natt igen.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Om jag sover vill säga.

ROMAN: Ja jag kör imonn om jag sover vi får se hur det gick med det tills imonn.

TECKNING: Ja sen idag men det gick bra att köra idag gjorde ett par och sedan tog jag resten sedan till nästa söndag.

MUISK: Ja kanske till tisdag om jag sover illa men vi får se.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: