söndag 14 januari 2018

Söndag 14/1-2018 20:17

DAG: Jaha till natt igen och en skit natt igen sov illa och vaknade till sex tiden och somnade sedan inte om igen. Kom ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och tabletterna. Så sedan till ett tiden gick jag igång med att dammsuga. Så efter detta så satte jag igång med att teckna men idag gick inte heller bra så jag la ner nästan med en gång. Så efter detta har jag inte gjort mycket alls idag. Inte spelat nått och inte nått annat heller. En skit dag idag igen men jag kommer igen tills imonn om jag sover vill säga. Så mer? Jo de ringde inte idag så ingen vinst över mille men kanske lite ni ser på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn igen.

ROMAN: Ja jag hoppas som vanligt att jag sover så jag kan köra lite imonn men det vet ni imonn jag imonn morgon och ni imorgon till bloggen.

TECKNING: Ja körde idag men det blev inte bra så jag la ner har tappat farten lite med detta men till nästa vecka kommer nog nästa brev så då har jag mer att göra igen. Kommer runt den 15é tror jag.

MUSIK: Ja tisdag om jag sover kasst ja inte för kasst men lite kasst så jag inte kan köra romanen.

Japp dagen är slut och jag säger som jag brukar göra vid denna tid Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: