onsdag 3 januari 2018

Onsdag 3/1-2018 20:23

DAG: Jaha till natt och en kass natt igen vaknade igen mitt inatt och var klar vaken. Så kom ur sängen idag till 11:30 och fick i mig frukosten och tabletterna sedan la jag mig igen. Låg idag till 14:20 tiden då jag kom upp och fick på mig. Så trodde jag idag att jag skulle ut och köpa bröd men kom på att det är imonn. Men jag var nere och kollade tvätten idag och jag skall tvätta till lördag denna veckan. Det är upptaget till fredag. Så mer? Jo till tre tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag fläsk och löksås och såg Sherlock Holme eller hur det nu stavas. Så det var fjärde säsongen och avsnitt ett såg innan till trean men sedan har det inte kommit igen. Ja jag ser på Netflix nu. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe med idag och så bäddade jag sängen. Så mer? Jo jag spelade lite spel idag Rime och det gick rätt bra idag. En kass dag fick inte nått gjort idag på hela dan. Så mer? Nä kommer inte på mer att säga idag så vi ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat för imonn och sover jag så kör jag allt imonn igen men sömnen är inte bra nu jag tänkte att den kommer igen men jag hoppas att den gör det igen snart.

ROMAN: Ja sover jag imonn så kör jag igen imonn har inte gjort på länge nu så imonn hoppas jag att jag kommer igen.

TECKNING: Ja till söndag kör jag igen men som jag sa så kör jag någon annan då inte mig igen.

MUSIK: Ja kanske till fredag eftersom jag inte kör tvätt då men vi får se hur jag sover.

Så ja dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: