onsdag 24 januari 2018

Onsdag 24/1-2018 20:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bättre natt men idag så fick jag inget gjort på hela dagen. Jag sov 60 nått sånt men jag var illa seg när jag kom ur sängen och så la jag mig igen ett tag och så sket jag i allt idag. Så gick igång med middagen till tre tiden idag. Hade idag kotletter med ris och såg ett par avsnitt serier idag när jag åt. Jag ser just nu van helsing serien på Netflix. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe med efter middagen. Så mer? Jo de ringde inte igår så ingen storvinst men kanske lite skall se idag och ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt som vanligt. ROMAN: Ja idag när jag kom upp tänkte jag köra ett tag men jag var för seg idag så jag la ner. TECKNING: Ja till söndag kör jag igen. MUSIK: Nä ingen musik idag för seg och sedan till fredag så skall jag handla mat så kommer igen till nästa vecka igen. Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: