måndag 22 januari 2018

Måndag 22/1-2018 20:28

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen och detta trotts jag tog starktablett. Sov som igår 46 och 42 rem och det är konstigt för jag sov i 12 timmar och 9 minuter men bara 42 rem och då spelar det ingen roll om jag sover i tolv timmar. Jag hade en cykel bara man skall ha 5 men jag får aldrig mer än en. Så en kass natt och jag kom ur sängen till 11:30 tiden och fick i mig frukosten och tabletterna. Sedan gav jag upp dagen idag kände inte för nått och det har jag gjort hela dagen idag inget nått. Jo jag har pillat med muse programmet men inte fått rätt på problemet heller. Jag lyckades radera hela hemsidan som tur var så hade jag backupp annars hade allt varit borta. Så mer? Ja till tre så stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag hade inte lust. Men jag fick i mig middagen och såg en ny serie idag när jag åt har gått två säsonger så jag har att se in. Så mer? En skit dag idag hoppas på bättre imonn.

TRÄNING: Japp körde idag men hoppade som sagt stretchen idag igen men jag tar igen det till torsdag.

ROMAN: Nä inget idag.

TECKNING: Till söndag.

MUSIK: Ja vi får se tills imonn hur dagen ja natten blir och sedan vad jag gör.

Japp dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: