lördag 27 januari 2018

Lördag 27/1-2018 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt sov jag 70 och det är okey men jag var ändå seg som fan när jag kom ur sängen. Kom ur sängen till 11:20 tiden och fick i mig frukosten och så la jag mig igen. Hade inte lust med nått idag men jag kom ur sängen till 13:00 tiden och gick igång med romanen till då körde sedan fram till 14:30 då jag la av. Så var tanken att jag skulle gå igång med stretchen till tre men jag hoppade den idag var för seg. Dock gjorde jag stretch på benen och jag kan säga att jag har stretchat nog för att smärtan skall gå bort nästan helt mer om detta nedan. Så sedan gick jag igång med middagen till fyra tiden. Hade idag korv och pommes och såg ett par serier när jag åt idag. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag glott på lite spel video på Twitch. Så mer? Ja en okey dag idag men jag måste sova bättre fler dagar om jag skall kunna köra igen. Vi får se hur jag sover natt. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha till dagen då orkade inte köra idag men jag gjorde ljumskarna och inte mer så jag har blivit bättre och det gör inte så ont längre även att jag hoppar stretchen så kör jag ljumskarna och det har blivit mycket bättre redan.

ROMAN: Ja körde lite idag men det gick trögt jag måste sova mer än en dag vi hoppas det blir bättre med tiden.

TECKNING: Ja imonn kör jag igen så jag hoppas att jag sover inatt så. Mer om detta imonn.

MUSIK: Ja till tisdag om jag inte sover om jag sover så kör jag nog inte alls men vi får se hur det går med det.

Så dagen är slut och jag säger för idag Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: