lördag 13 januari 2018

Lördag 13/1-2018 20:20

DAG: Jaha till natt igen och igen en kass natt sov illa kom ur sängen idag till 11:30 tiden. Fick i mig frukosten och tabletterna sedan gav jag upp allt idag enda jag har gjort är spelat Nintendo. Så spelade lite till efter frukosten och sedan lite till och det gick bra idag. Så sedan till 14:30 tiden så gick jag igång med stretchen och efter den så gick jag igång med middagen. Hade idag fläsk och spagetti hade inte mos nog idag så jag fick ta spagetti. Men det var gott och jag blev inte mätt men jag brukar inte äta mig mätt gjorde det när jag var liten men inte nu. Så mer? Jo jag såg en serie när jag åt idag med. Så mer? Jo de ringde inte idag så ingen storvinst men kanske lite ser detta idag när jag kollar mailen. Ni ser på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja imonn så packar jag väskan och så kör jag igen till måndag.

ROMAN: Ja inget idag men jag kör igen till måndag hoppas jag om jag sover vill säga.

TECKNING: Ja kör imonn så hoppas jag att jag sover annars blir det inte bra brukar tappa orken om jag sover kasst. Vi får se tills imonn.

MUSIK: Ja till tisdag om jag inte sover vilket jag inte tror att jag gör. Men vi får se.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: