söndag 24 december 2017

Söndag 24/12-2017 20:46

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen grannen hostade ett tag och jag kunde sedan inte somna om igen. Kom ur sängen till 11:30 tiden fick i mig frukosten och tabletterna. Så sedan till ett tiden så satte jag igång att dammsuga. Så ringde morsan och pratade lite. Tecknade idag så jag gjorde slut på brevet. pelade jag nya spelet ett tag. Rime. Så fick i mig middagen och idag hade jag grönsaker med, gurka tomat och paprika. Morsan hade med sig så jag tog idag. Såg en film på netflix som var okey, med Will Smith kommer inte ihåg vad den hette nu men bright nått sånt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och lite choklad. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så kanske jag har vunnit med ni ser idag på Twitter om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo en sak till.

GOD JUL!

TRÄNING: Ja har packat för imonn så jag är redo att köra.

ROMAN: Ja sover jag inatt så kanske jag kör imonn jag hoppas att jag sover bara så.

TECKNING: Ja körde klart brevet idag och det gick okey idag.

MUSIK: Ja tror jag kör igång igen till efter nyår.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: