måndag 25 december 2017

Måndag 25/12-2017 20:07

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt tog jag starktablett men sov inte bra ändå. Fick inatt 43 minuter rem och det är kasst. Så kom ur sängen till elva tiden nä 11:30 tiden låg länge idag. Fick i mig en macka och sedan tabletterna och så resten av frukosten. Så sedan har jag inte gjort mycket idag jo jag spelade lite och det gick bra idag. Har kommit till första bossen igen skall göra tre till sedan en slut boss igen och sedan är spelet över. Så till tre så stack jag till träningen och sedan hem igen. Gjorde idag lite stretch men inte allt sedan var det middag. Såg två serier när jag åt även om det var samma serie två avsnitt. Och så fick jag i mig en kopp kaffe med. Så mer? Jo jag vann inte nått på hela veckan men till denna så slår det till eller hur? Ja har inte mer att säga idag så jag säger ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde allt idag nä inte allt jag hoppade gången och sedan stretchen med men okey idag trotts kass natt.

ROMAN: Ja jag hade hoppats att jag kunde köra idag men inte heller. Vi får se tills imonn.

TECKNING: Ja skall köra lite till söndag igen har lite till att göra och det gick rätt bra denna gången så vi får se hur det blir nu till söndag.

MUSIK: Ja jag tror att jag tar och går igång igen till efter nyår så är ingen hemma heller och jag kan köra som innan.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: