måndag 18 december 2017

Måndag 18/12-2017 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt sov över en och en halv timme rem men ändå var siffrorna inte gröna utan orange. Så rätt bra natt men kom inte igång med nått idag. Jo jag gick på Nintendo och klarade ödlorna tack vare att spelet sparar. Jag dödade en och sprang sedan en och sprang och så gjorde jag tills alla var döda. Så en bra dag på denna sidan men annars så har jag sovit illa ett bra tag och en natt är inte nog för att dagen skall bli bra. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen hoppade stretchen idag var seg ändå och gick igång med middagen. Såg två serier ja det var samma serie två avsnitt. Och så en kopp kaffe på detta. Så mer? Som sagt en rätt okey natt men dagen blev inte så bra ändå. Så mer? Nä kommer igen tills imonn. Jo jag har ställt in så att mina okända användarkonton inte kan komma åt mina grejor hoppas jag. Har inte fått svar ännu men jag gillar inte att det inte går att ta bort dem. Men vi får se vad de säger om det en dag då de svarar.

TRÄNING: Ja körde idag men idag så trodde jag att det var torsdag och tänkte jag fick fel lapp med mig idag och gick igång med torsdags träningen så såg jag på klockan att det var måndag idag och gick över igen till detta. Men jag fick ont i axlarna och körde för länge idag eftersom jag gjorde andra övningar med. Så ingen bra träning idag.

ROMAN: Ja vi får se tror att jag håller upp över jul så kan jag gå igång igen till efter jul hoppas jag.

TECKNING: Ja kör till söndag igen.

MUSIK: Ja vi får se när jag går igång igen med denna punkt tror det blir efter nyår igen om inte innan.

Jaha dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: