lördag 9 december 2017

Lördag 9/12-2017 20:04

DAG: Jaha till natt igen då ja och grannarna var uppe igår så jag sov inte bra. Men jag sov på morgonen så jag fick ihop en och en halvtimme rem men kom ur sängen till 11:20 så sen idag. Fick i mig frukosten snabbt och sedan tabletterna skulle idag ha ätit ägg frukost men inte idag. Så sedan har jag idag spelat lite och det gick bra men la sedan ner och gick igång med att se ikapp teven. Satte igång till ett tiden och såg sedan fram till middagen. Hade idag karréer med stripes och såg mer serier. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag. En kass natt som ändå inte blev kass i rem sömn men har inte gjort nått idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Nej hoppade denna punkt idag.

ROMAN: Inte heller här gjorde jag nått.

TECKNING: Ja jag hoppas jag sover bättre inatt så kör jag imonn efter dammsugningen.

MUSIK: Ja vi får se till måndag hur jag då mår just nu kommer jag inte köra till tisdag det går inte att sjunga nu ändå men kanske till tisdag om jag blir bättre än vad jag är nu. Vi får se hur det går.

Japp dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: