lördag 23 december 2017

Lördag 23/12-2017 20:01

DAG: Jaha till natt igen då ja grannen hade fest igår så jag somnade inte förrän till fem tiden och sov sedan kasst fram till tio tiden. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten och tabletterna. Så sedan har jag idag inte gjort nått morsan kom till 13:40 tiden och vi åt lite sill och gott. Sedan till sju tiden fick vi i oss lite köttbullar och korv och pommes. Efter detta så fick vi i oss lite kaffe och lite gott till. Så mer? Vi firade jul idag jag och hon. Så mer? Jo hon åker till nio tiden hem igen. Ja mer? Nä kommer inte på mer idag. Men jag kommer igen tills imonn jo jag har köpt tre spel idag hade 260 på paypal och så köpte jag två spel och sedan ett till gick på 180 över de 260 så jag hoppas att jag har råd med detta idag har inte gjort räkningarna än men jag tror jag kommer ha nog. Ja mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha körde inte nått idag jo lite rygg men inte allt kör igen imonn.

ROMAN: Ja efter helgerna så kan jag nog köra igen hoppas jag.

TECKNING: Ja körde inte idag men imonn så kör jag igen.

MUSIK: Ja till nästa år igen det är inte så långt borta.

Så dagen är inte över ännu men ses igen imonn. Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: