fredag 1 december 2017

Fredag 1/12-2017 20:12

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt sov inatt 49 men exakt vad detta är vet jag inte men jag sov två cykler av fem vilket är kasst och så fick jag 43 minuter rem sömn. Och två av fem är inte bra men 43 minuter rem är ännu kassare. Ju mer rem jag har desto bättre utvilad är jag och 43 är inte bra på den tiden jag sov. Denna ger lite mer info om hur jag sover innan så fick jag 92% sömn men då sover jag bara två cykler av fem och det är illa, Nu somnar jag till ett tiden och då kanske jag missar ett par cykler på grund av detta. Så men jag skall ha klockan på en sista gång och se hur jag sover på den så kan jag sedan jämföra datan. Men jag var seg idag och hoppade allt idag jag gjorde inte nått. Jo jag har spelat lite idag men inte mer en skit dag idag. Så mer? Jo till tre så gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och pommes och såg två serier när jag åt idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag som jag sa en kass dag idag men jag hoppas jag sover bättre tills imonn. Så mer? Jo det är eurojackpot idag de har inte ringt men kanske lite ni ser på Twitter idag om det gav nått, eller imonn kommer inte ihåg om det kommer idag eller imonn. Så mer? Jo jag la in nytt på hemsidan idag statistik på november 2017 gjorde det idag morse efter frukosten.

TRÄNING: Ja har inte mycket att göra imonn så jag skall köra stretchen imonn om jag sover vill säga jag hoppas att jag gör.

ROMAN: Nä inget idag men jag tar igen det tills imonn hoppas jag.

TECKNING: Ja skall köra igen men inte idag en skit dag men till söndag kör jag igen.

MUSIK: Japp blev inte nått idag på denna punkt men jag kör igen till tisdag om allt går som jag vill.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: